Regulamin

Regulamin sklepu Zegarki24.pl


Właścicielem sklepu internetowego: witryny www.Zegarki24.pl jest

DEMUS Sp. z o.o.
z siedzibą w Rzeszowie, ul. Twardowskiego 17/28
posiadająca NIP 8133880665.

 

1. Sklep internetowy Zegarki24.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i w wybranych krajach świata.

  • Podane koszty przesyłki dotyczą dostawy tylko na terenie Polski
  • W przypadku wysyłki produktu poza granice kraju należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu Zegarki24.pl w celu ustalenia dokładnych kosztów dostawy.

 

2. Podane ceny są cenami brutto (czyli zawierają podatek VAT) i są podane w złotych polskich.

 

3. Dodawanie pozycji do koszyka nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych i nie oznacza, że produkt, który się tam znalazł zostanie przez Ciebie kupiony. 

 

4. Złożenie oferty następuje po dodaniu produktu do koszyka, następnie wypełnieniu formularza rejestracyjnego i na końcu zatwierdzenia wypełnionego formularza zamówienia.

 

5. Podając swoje dane przy składaniu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przechowywanie i przetwarzanie danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997).

 

6. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Zegarki24.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu. 

 

7. Zamówienia składane przez stronę Zegarki24.pl, lub email sklep@zegarki24.pl przyjmowane są do realizacji :

  • od Poniedziałku do Piątku (z wyłączeniem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 10 do 15
  • na następny dzień roboczy, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinach pracy, w sobotę lub dzień świąteczny.


Warunkiem złożenia zamówienia przez email jest podanie : Imienia i Nazwiska Kupującego, adresu dostawy z dokładnym nr domu lub/i mieszkania, aktualnego nr telefonu. W przypadku niepełnych danych zamówienia będzie wstrzymane do pełnego ich uzupełnienia. 

 

Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momecie :

  • potwierdzenia zamówienia (przez email lub telefonicznie) - dla zamówień płatnych przy odbiorze
  • zaksięgowania wpłaty na naszym koncie - dla zamówień płanych z góry

 

8. Zamówienie które :

  • są niepotwierdzone w terminie 7 dni od daty złożenia (potwierdzenie złożenia zamówienia przez stronę odbywa się poprzez kliknięcie w odnośnik wysłany na adres emailowy podany w formularzu do zamówienia)
  • mają błędny lub niepełny formularz zamówienia

traktuje się jako zamówienia niezłożone.

 

9. Istnieją nastąpujące formy płatności :

  • Przelewem na konto ( 64 1020 4405 0000 2202 0637 0367 PKO BP
  • Płatne przy odbiorze przesyłki (pobranie, za zaliczeniem pocztowym)
  • Gotówką w sklepie stacjonarnym w Rzeszowie
  • E-przelewy, w tym kartą kredytową (obsługiwane przez IAI Pay)
  • System ratalny eRaty Santander lub CA Raty

 

10. Istnieją następujące formy dostawy :

  • Kurierem Pocztex Kurier48
  • Kurierem DPD i Inpost
  • Odbiór osobisty w Rzeszowie, SKLEP Firmowy DEMUS (C.H.Europa 2, parter) ul. Piłsudskiego 34

 

11. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.

  • Czas przygotowania paczki podawany jest bezpośrednio przy produkcie i oznacza czas przygotowania paczki dla ostatniego złożonego zamówienia na ten produkt. Jeżeli warunkiem otrzymania produktu jest bardzo krótki termin (do 5 dni robocznych) wymagany jest wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu.
  • Czas dostawy jest zależny od wybranej formy dostawy

 

12. Status zamówienia, czas realizacji, potwierdzenie wysyłki jak i inne informacje o zamówieniu przekazywane są przez podany adres emailowy lub udostępniane na specjalnej stronie www podawaniej w momencie złożenia zamówienia.

 

13. Dowodem zakupu towaru w sklepie internetowym jest paragon fiskalny. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podanie w formularzu do zamówienia nr NIP oraz pełnej nazwy firmy z danymi adresowymi. Zlecenie wystawienia faktury VAT jest równoznaczne z upoważnieniem na wystawienie dokumentu bez podpisu odbiorcy.

 

14. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego przesyłki, powstałego w momencie dostawy zaleca się spisanie protokołu szkodowego. Ułatwi to dochodzenie ew. roszczeń.

 

15. W celu uniknięcia pomyłek i nieporozumień - REKLAMACJE i ZWROTY realizowane są tylko po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu. Zgłoszenie z wybranym tematem proszę przesłać na email sklep@zegarki24.pl

Warunki zwrotu/reklamacji :

  • Adres na który należy odesłać reklamację/zwrot :
  1. Firma Demus, ul. Piłsudskiego 34, CH Europa2 35-001 Rzeszów

 

  • W przypadku reklamacji razem z produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informację z adresem zwrotnym klienta, opisem usterki i tel. kontaktowym
  • W przypadku zwrotu razem ze zwracanym produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY z informacją z danym do przelewu zwrotnego lub danym adresowymi do przekazu pocztowego (koszty przekazu pocztowego ponosi klient zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej
  • Jeżeli klient chce być informowany o statusie reklamacji/zwrotu należy zgłosić taką informację na stronie http://www.zegarki24.pl/rma-open.php
  • Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, za zaliczeniem pocztowym.

Gwarancja zwrotu w przeciągu 14 dni. Dowolny produkt zakupiony w sklepie internetowym Zegarki24.pl można zwrócić w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. Warunkiem pozytywnego przyjęcia zwrotu jest aby produkt nie posiadał śladów użytkowania. Zwrot wykonywany jest na podstawie dokumentu sprzedaży

 

16. Sklep Zegarki24.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.

 

17. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

 

 

Płatność i wysyłka

 

Za zamówiony towar możemy zapłacić na 3 sposoby.

* przelew bankowy na konto Firmy Demus

  • PKO BP : 64 1020 4405 0000 2202 0637 0367

* u listonosza bądź kuriera
* po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą Zegarki24.pl płacąc gotówką w jednym z naszych Salonów sprzedaży.

 

 

Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest Firma Demus, Grzegorz Demus ul. Twardowskiego 17/28 35-302 Rzeszów NIP 8133348924 zwanym dalej Firma Demus.
  2. Firma Demus zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
  3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności oraz Polityce dotyczącej wykorzystania cookies.
Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 12 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-08-03
Super
2022-07-13
polecam sprzedawce
pixel